Bemutató – FSS 3.0 GIJCC Spearhead & Max

featbemutat1

Lépésről lépésre halad kollégánk, aki most egy klasszikus, hazánkban is nagy számban előforduló figura modernkori változatával nézett farkasszemet. Íme Hunmarine88 írása.

Ez a karakter mostanra harmadjára fordul már meg a kezemben. Voltam a Night Force verzió Funskool-os kiadásának a tulajdonosa sok éveken keresztül. Aztán készítettem magamnak custom-ot. Most végre beszereztem a modern kiadást!

csom2

A csomagolás lényegében nem tér el az eddigiekben bemutatott hasonló kiadásoktól.


formszin2
Habár sokaknak nem tetszik ez a fajta terepszín, nekem bejön. Sok érdekes színválasztást láttam már. Elég rápillantani a belgákra vagy az afrikai országok terepszíneire. A v1-es kiadás hűen megtestesíti a 88-as figura elődjét. Viszont szegény Max sok változáson ment át. Őszintén nekem a régi pajtás sokkal jobban bejött.


mozg2
Aki ismeri a Steel Brigade Delta figurát az biztosan tudja, tudja hogy előttünk az egyik legmozgékonyabb G.I. Joe figura van. Nyak, váll, könyök, csuklók, mellkas, combok, térd és klasszikus boka.

esztetika2
Mozgékony, és fullra felszerelt fegyverekkel egy felderítő katona szerepkörben. Ráadásul még van egy vad kis kísérője. Vadállat egy karakter volt és az is maradt. Örülök, hogy sikerült beszereznem, sok bevetésen fog szerepelni nálam az biztos!
Viszont amit sajnálok, hogy nem mindent tud magán hordani a figura. Szerintem valami hasonló megoldással, mint a Retaliation G.I. Joe Trooper-nél, ezt is bőven meg lehetett volna oldani.
Eddig 2 gonddal találtam szembe magam. Nem a sajátomon, de volt egy kis gond a hátizsákkal, amin a mellény lyuk nagyobbra fúrása űzte el a problémát, a másik a bal csukló nagyobb nyitási öntése. Gyári hiba vagy sem – még most sem derült ki teljesen, de az biztos, hogy egyes fegyvereknél ez még jól is jött. Nekem mázlim volt: sem az egyik sem a másik hiba nem mutatkozott meg annyira, mint ahogy jósolták.
Viszont nem vagyok a híve annak, hogy a POC/30th Dusty fejét és sisakját használták. Így muszáj volt számomra Dusty-n a zárt arcú fejre áttérni, hogy ne legyen „iker” paradox.

felszerel2
Mellény, öv, zsák, M4, M60, V1-s eredeti fegyver, machete.

A felhasznált Shockwave mellény és öv sajnos nem az igazi. Lötyög és folyton csúszkál. A töltényheveder jó kialakítás lehett volna, de pocsék maga a kivitelezés. Egy sima hevederről van szó, amit sok nagyobb fegyvernél láthattunk, viszont a figura hátán össze van “zárva” sima vékony átlátszó gumival.
Mint a POC/30th Dusty-nál is, a sisak sajnos eléggé lazán marad a fején. (egy kis tömítés könnyedén segít a dolgon)
Maxnál meg örülök a festési kiegészítésnek. Habár a mostani alakforma nekem nagyon nem jön be, de a kinézete tiszteletre méltó.


vegered2
10-ből kemény 6,5. Sajnos sok a száma azon kialakításoknak, amik rossz döntésnek bizonyultak.

Eredeti galéria>>

2 comments

  1. Koszonom szepen a bemutatot! Magam nem rendelkezem a figuraval, sot, az elodjeivel sem, de volt mar a kezemben. 😉
    Szerintem a kozep kategorias figurak soraba tartozik (maganvelemeny), de annak is inkabb az also feltajan keresendo. Hozzam kepest Hunmarine meg tul is pontozta. 😀
    A v1-es fegyvere mar gyerekkoromban is elriasztott bumfordisagaval, kesobb sem valtozott meg e tekintetben a velemenyem. A vintagehez kepest latok viszont annyi javulast (sok mas mellett), hogy a fej aranyosabb a testhez. A hiuz formara sokat javult, de az alap szine meg mindig katasztrofalis. Legalabb a festese reszletgazdagabb, de a Nocturnal Fires kiadast szerintem nem uti. :3

    Annyi eszrevetelem lenne meg, bar ez inkabb a cikkel kapcsolatos, hogy ha feher hatter elott fotozol, akkor keruld a vakut es az elesebb megvilagitast, vagy utolag vegyel le a kepen a fenyerobol.

Leave a Reply

