Cataclysm – M-P.A.C.T. dioráma

featdiorama1

Kollégánk újfent remekbe szabott beállítást hozott létre, melyről ő maga mesél nektek:

Elkészült, átalakult egy újabb dioráma. Egy nagyon jó barátomtól (szintén Joe gyüjtő) kaptam egyszer ezeket az M-P.A.C.T. figurákat. Tudtam, hogy kapnak egy diorámát, csak nem tudtam milyen formában. A környezet amiben vannak ismerős lehet, mert eredetileg két kisebb G.I. Joe tankhoz készült, de az valahogy nem tetszett, nem illettek igazán bele ebbe a környezetbe. Ekkor gondoltam rá először, hogy mi lenne, ha ezek a fickók népesítenék be. A probléma már csak az volt, hogy szinte semmilyen felszerelés nem volt hozzájuk. Volt pár custom hátizsákom amit régebben készítettem Joe alkatrészekből ezeket megkapták a többit különböző játékokból csipegettem össze. És persze ők is kaptak egy átvariált Chap-mei terepjárót. A végeredmény pedig ez lett!












3 comments

Leave a Reply

