Cataclysm – 1:18-as dioráma

featdiorama1

Kollégánk ismét egy nagyszerű beállítást osztott meg velünk, s nagy köszönet fáradhatatlan munkásságáért!

Erről annyit érdemes tudni, hogy a figurákon kívül semmi nem Joe. A járművek Chap – Mei cuccokból lettek átalakítva átépítve. Ezek egy részéről egyszer mér küldtem képeket. Maga a bázis pedig egy régi Captain Power bázisból lett átalakítva. A motor pedig az első festésem ( ez is át lett előtte építve ) remélem mindenki észreveszi, hogy a Tiger Force járművek színeiben pompázik.













2 comments

  1. Szuper lett ismét! Jó látni, hogy így tárolod a figuráidat, s gondolom, ha más nem, a portalanítások alkalmával majd mindig megtologatod, rendezegeted őket kicsit! 😀 Az is tetszik, hogy színeikben a figurákhoz igazítottad a járműveket. Szerintem itthon elég egyedülálló a munkásságod Joe-s körökben.

  2. Igen ez az én kis játékszobám és a portalanítás pedig van amikor egy napot is igénybe vesz. Hogy mennyire egyedülálló a munkásságom azt nem tudom, de nem egy dobozolós, vitrinezős gyűjtő vagyok. Egyébként ugyanezt a diorámát beállítottam csak Joe járművekkel is és nem nézett ki sokkal jobban, mint így.

Leave a Reply

