Gecko – Custom Badger és Conquest

featheti1

Kollégánk nem jött zavarba, amikor két járművét fel kellett turbózni, ugyanis kissé viseltes állapotban sikerült hozzájuk jutni.


Szereztem egy x-30-ast, hogy megalapozzam a gyerek későbbi elrontását (1 éves múlt, de időben fel kell készülni:) ). Az egyik függőleges vezérsík hiányzott, az egyik hátsó alsó szárny eltört, meg letört a pilótafülke mögötti szárny izé is.
Nézegetés közben leesett az ablak is és széttört… Úgyhogy ideje volt kezdeni valamit. Egy kicsit felpimpeltem és játszható állapotba hoztam. A hátsó kerekek elég lazák voltak, így mágnesekkel oldottam meg hogy kiengedett állapotban se fityegjenek. Az ablakot körbemerevítettem, ami a lyukakat el is takarja így.




















2 comments

  1. Itt is leírnám, hogy nagyon szépen megoldottad a repcsi felújítását! Jó érzékkel nyúltál hozzá, és a terepjáró is komoly lett. Talán annyi, hogy érdemes lenne a rakétákat is megfestened, hogy ne lógjon ki annyira a színvilágból.

Leave a Reply

