28 comments

  1. Most megint leesett az áll…
    Xav hozza a tőle megszokott profizmust, de… ennyire?
    Gyönyörű a gyűjtid! A motu, és trafo képek meg nagyon jól keretbe foglalják az egészet.Le a kalappal, és csak így tovább!

  2. Xav! Ezt eddig hol rejtegetted? Az igen, hát Uram meglepődtem rendesen! KEllemes meglepetés! CSakis gratulálni tudok! Sok komplett figu és járgány dobozokkal! Ez nagyon ott van! Sok mindent irigylek 🙂
    Szép nagyon!

  3. Szeva háát igen itt is csodálatosak a képek és továbbra is csak gratulálni tudok ehhez a sok szép cucchoz 🙂 Reméljük idén megint komoly bővülés lesz.. 🙂

  4. Ja, ha már itt vagyok csak belekötök 1 dologba! Én 1 dolgot nagyon hiányolok a gyűjtidből, amid nincs! Bellomo ugy fogalmaz: “minden gyűjtemény ékköve” ! Na mi lehet az? Ki tudja?

  5. Ez gyönyörű.
    nagyon szeretem az ilyen szépen kitett monumentális gyűjteményeket.
    Nagyon szép az egész brigád.
    dobozok fullcardok , gépek TF stb.
    csak ámulok és bámulok.
    Ilyen képek láttan sétálok oda a sajátjaimhoz és teszem fel a kérdést:mit tökentlenkedek én ?:)))))))

  6. Köszi.
    Egy képre akartam mindet, ez volt a koncepció.
    Azóta amúgy bővültem 82-83 as az cuccokal méghozzá komolyakkal és lemaradtak a ACpackok is a képről. 🙂 Skystriker nem véletlen nincs! Nekem az csak fullosan és dobozzal kell. Mert az tényleg egy ékkő.Hiányos lehetne már rég,de az meg nem jó anyagi befektetés.Drága darab amúgy is.

  7. nagyon jó képek ! micsoda gyüjtemény 🙂 nagyon komoj csak gratula ! öszesen ez hány figu ? kisé ösze visza vanak. a gépek is gyönyörüek. egyszer énis szeretném látni hogy enyi gi joe-om van nekem csak 110 van 😀 grat grat grat

  8. Hát innen is tudnék mit válogatni, ha azt mondanák vidd, ami kell. 😀
    Szép és igényes kollekció, igazán irígylésre méltó.

  9. A figurák évjárat szerint vannak csoportokban. Van pár hiba de fejből csináltam.251 figura volt itt ha jól emlékszek.

  10. Nincs miről vitázni, egyértelműen gyönyörű kollekció! 🙂 Nálam a Transformersek és a Maddelmanok viszik a prímet a He-Man előtt, de ez egyéni szoc. probléma 😉
    A G.I.Joe-k elrendezéséől meg: engem abszolút nem zavar az “összevisszaság”, szerintem tök jól tud kinézni, amikor így együtt, “ömlesztve” van egy gyűjtemény!

    1. Emlékszel az átlátszó plexi talpak és kiegészítők postra itt a blogon? Na a talpakat tovább fejlesztettem.Nem csak a motu-hoz gyártottam párat,hanem a golobuloshoz is csináltam egy egyénit

  11. Jó nagy kollekció és stílusos a háttér a rengeteg dobozzal. Látom a filecardok csak halomban oldalt – persze nincs annyi hely hogy mindent kitegyél… 😀
    A néhány Madelmant és a Transformerseket is jó látni. Ezek közül nekem is van pár. Mekkora zsír volt már régen amikor bejöttek ezek a dinobotok!… Hogy 3-at is összeszedtél gratula!

  12. Ilyenkor csordul ki a könnysepp a szememből, mert gyönyörű ez a kollekció! Belegondolok ha meglenne a gyüjtim.. 3-szor számoltam fel több 100 db-os gyüjteményemet, közte dobozos skytrikert is.. összesen vagy 6 ment át a kezemen.. 😦 meg a rengeteg vintage figura.. rossz belegondolni hogy kiadtam a kezeimből.. de nagyon kellett a pénz..:( mindegy… lehet még egyszer talán elkezdem…
    Attila: köszi a Jinx megemlékezést…

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.